Tel. (016) 53 37 56
Ma-Do: 08u30-17u00, Vr: 08u30-15u00
CAPRIOLE REWARDS

SUPPORT / VRAGEN?

We helpen je graag om Rewards te verdienen!

Heb je hulp nodig of een vraag? Hieronder vind je onze FAQ’s en de actievoorwaarden. Maar indien deze nog geen antwoord bieden op je vraag, mag je ons je vraag sturen via het contactformuliertje helemaal onderaan deze pagina. We helpen je graag persoonlijk verder.

1. FAQ’s

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Hoe ontvang ik mijn Rewards?

Indien aan alle voorwaarden werd voldaan, wordt een voucher met unieke code per mail toegestuurd binnen de 60 dagen nadat jouw Tip werd gevalideerd.

Validatie:

Voor de Rewards van € 50,- moet er door Capriole een offerte verstuurd worden.
Voor de Rewards van € 100,- moet er een overeenkomst getekend worden.

Wat is de waarde van de Rewards?

Er zijn twee niveau’s van Rewards.

a. Voor iedere goedgekeurde potentiële klant die je aan ons doorgeeft, bedraagt de reward € 50,-.

b. Voor iedere goedgekeurde potentiële klant die jij aan ons had doorgegeven en die nadien ook daadwerkelijke klant van Capriole Coffee Service wordt bedraagt de reward € 100,-.

Hoe kan ik mijn Rewards gebruiken?

In het deelnameformulier kan je aangeven wat je verkiest:

  1. een korting bij Capriole.
    Je ontvangt van ons een mail met een unieke code. Deze geef je door bij je volgende bestelling van producten bij Capriole en de waarde van de Rewards zal in mindering gebracht worden van je factuur. De korting dient wel in één keer opgenomen te worden.
  2. een voucher te verzilveren bij SwingGift.
    Je ontvangt van ons een mail met een unieke ‘voucher code’ die je kan verzilveren bij SwingGift. Hier kun je de waarde omzetten in een cadeaukaart van vele webshops, warenhuizen, service providers etc. Bovendien kun je de waarde van jouw voucher code verdelen over meerdere cadeaukaarten bij verschillende winkels.
    *Het verzilveren van de voucher code en de service van het toesturen van de cadeaukaarten zelf wordt uitgevoerd door SwingGift zelf. Hierop zijn de algemene voorwaarden van deze partner van toepassing.

Hoe kom ik in aanmerking voor Rewards?

Je komt in aanmerking voor Rewards in de volgende gevallen:

a. Jouw potentiële klant stemt in met een afspraak met een van onze verkoopmedewerkers en is zelf daadwerkelijk bij dit gesprek aanwezig. Dit gesprek resulteert in een offerte voor een koffieautomaat bij deze potentiële klant. In dit geval ontvang jij Rewards ter waarde van € 50,-.

b. Jouw referentie gaat akkoord met de offerte voor een koffiemachine van Capriole Coffee Service. Hiermee wordt jouw potentiële klant daadwerkelijk een nieuwe klant van Capriole Coffee Service en ontvang jij van ons BONUS Rewards ter waarde van € 100,-.

Let op: zoals beschreven in de actievoorwaarden, behoudt Capriole Coffee Service zich het recht voor te beoordelen of een potentiële klant geschikt is om daadwerkelijk klant te worden. Over deze beoordeling is geen correspondentie mogelijk.

Hoeveel bedrijven kan ik als referentie opgeven?

Hoe meer, hoe beter! Tenslotte vinden we het leuk als jij anderen vertelt over lekkere koffie op het werk. Je komt in aanmerking voor Rewards voor iedere geschikte potentiële klant die je aan ons doorgeeft.

We raden je aan om jouw potentiële klant op de hoogte te stellen dat wij contact met hem/haar gaan opnemen.

Wat doen jullie met mijn gegevens?

Wanneer we contact opnemen met jouw potentiële klant, zullen we vertellen dat jij zijn/haar contactgegevens aan ons hebt doorgegeven.

Vergroot jouw kans op het ontvangen van Rewards door jouw potentiële klant vooraf op de hoogte te brengen dat wij contact gaan opnemen.

Ontvangt mijn potentiële klant ook Rewards?

Nee, geen Rewards in de vorm zoals jij ze ontvangt.

Naar aanleiding van het verkoopgesprek ontvangt jouw potentiële klant een offerte met de juiste koffieautomaat en het juiste serviceniveau tegen de juiste prijs. Uiteraard helemaal op maat gemaakt om te voldoen aan de wensen binnen het bedrijf.

We garanderen jouw potentiële klant een prettig verkoopgesprek met een van onze vriendelijke verkoopmedewerkers 🙂

Ik heb een potentiële klant aan jullie doorgegeven. Wat gaat er nu gebeuren?

Na het doorgeven van een potentiële klant, ontvang je van ons een e-mail ter bevestiging van jouw deelname. In deze e-mail staat ook alle informatie die je aan ons hebt doorgegeven. Wij zullen contact opnemen met jouw potentiële klant voor het inplannen van een verkoopgesprek.

Indien dit gesprek resulteert in een offerte, dan sturen wij jou een mailtje met je Rewards.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn Rewards?

De Rewards voucher codes worden door ons maandelijks verwerkt. Indien jouw potentiële klant goedgekeurd is, ontvang je jouw Rewards uiterlijk 60 dagen nadat we het verkoopgesprek gevoerd hebben.

Referenties die niet binnen 6 maanden na het doorgeven daadwerkelijk klant worden van Capriole Coffee Service, zijn niet meer geldig en kunnen niet op een later moment wederom als potentiële klant opgegeven worden.

Denk je dat je de Rewards niet op tijd ontvangt, neem dan contact met ons op door onderstaand formulier te gebruiken. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Wat als ik vragen heb over mijn Rewards?

We helpen je graag om jouw Rewards te verdienen. Heb je vragen, neem dan contact met ons op via 016/53.37.56, info@capriole.be of via onderstaand formulier.

2. Actievoorwaarden

De meer gedetailleerde actievoorwaarden.

We raden je aan om de actievoorwaarden door te lezen voordat je deelneemt (maak je geen zorgen, het kost je hoogstens 5 minuten!). Klik op de link hieronder.

ACTIEVOORWAARDEN

3. Contactformulier

Heb je nog een vraag?

Geef jouw vraag zo gedetailleerd mogelijk aan ons door, zodat we je kunnen voorzien van het meest uitgebreide antwoord. Als je vragen hebt over een bedrijf dat jij als potentiële klant aan ons hebt doorgegeven, laat ons dan ook weten wat de contactgegevens van de potentiële klant zijn.

VERZILVER JE REWARDS BIJ DEZE MERKEN

[laborator_logo_carousel images=”4705,4703,4704,4702,4701,4700,4699,4698,4696,4697,4695,4694,4693,4692,4691,4690,4689,4688,4687,4686″ img_size=”200×200″ columns=”8″ autoswitch=”2″]